Vai Jūs esat fiziski sagatavojušies slēpošanai?

Vasara ir galā, VID tiek meklēts jauns vadītājs un pienācis laiks, kad drīz varēsim doties slēpot – gan Latvijā uz tuvākajiem kalniem, gan ārpus tās. Kāpēc? Jo ir pienākusi slēpošanas sezona, sniegs vairs nav aiz kalniem un slēpošanas kūrorti visā pasaulē atkal ver savas durvis. Ir pienācis laiks, lai sagatavotos ziemas slēpošanas sezonai. Slēpošana ir atšķirīga no vasaras sporta veidiem. Ir daži vasaras sporta veidi, kurus var salīdzināt ar slēpošanas fizisko aspektu. Tāpēc, lai parādītu savu labāko slēpošanas sniegumu šoziem, Jums ir jāsagatavojas tai fiziski, izpildot dažu vingrinājumus. Ja Jūs bieži nodarbojaties ar fiziskajām aktivitātēm un Jums nav traumu, Jūs varat sākt savu slēpošanas treniņu, lai būtu formā, kad kalni vērs savas durvis.

Lai sagatavotos slēpošanas sezonai, vispirms Jums vajadzētu sagatavot kājas.  Kardio treniņi vai aerobika ir lieliski līdzekļi kāju muskuļu trenēšanai. Izvēlieties kardio vingrinājumus, kas simulē slēpošanu, kad vien iespējams. Kardio treniņiem, distanču slēpošanas mašīnas ir laba izvēle. Aerobikas nodarbības ir arī noderīgas. Nodarbības liek Jums kustēties dažādos virzienos, Jums jākoncentrējas uz kājām, un jāstrādā ar visu ķermeni. Bet, tā kā slēpošana var būt ļoti anaeroba, izmantojot īsus spēka vingrinājumus, kam seko samazināta intensitāte un atpūta, Jums vajadzētu mēģināt praktizēt anaerobus treniņus. Iekļaujiet spēcīgus un īsus intensīvus vingrinājumus un atpūtieties starp tiem.

Lai gan sirds ir Jūsu galvenais mērķis, Jūs varat arī trenēt Jūsu kājas slēpošanai ar spēka treniņi. Izklupieni un pietupieni ir divi labākie vingrinājumi, kas tonizē kājas jebkuram sporta veidam vai vienkārši, lai izveidotu skaistu dibenu! Izklupieni, iespējams, ir vieni no labākajiem vingrinājumu, lai trenētu kājas slēpošanai. Ja vien Jums nav ceļgala traumas, Jūs parasti varat turēt smagākas hanteles rokās. Pārliecinieties, ka Jūs noturat savu ķermeni vertikāli, un treniņi var iekļaut kāju, gurnu un ķermeņa atbrīvošanu. Joga var būt noderīga, jo tā arī uzlabo Jūsu līdzsvaru un elpošanu.

Lai ātrāk sasniegtu vēlamos rezultātus, Jūs varat iekļaut veselīga dzīvesveida principus savā ikdienā. Dodieties uz sporta masāžu. Ēdiet veselīgāk, tostarp daudz lieso olbaltumvielu un dārzeņu. Dodieties uz saunu, it īpaši infrasarkano saunu. Un uzlieciet ledu uz sāpošiem muskuļiem. Lai sagatavotos slēpošanai, Jums jāizmanto trīs galvenie vingrinājumu veidi: sirds (aerobā un anaerobā), izturība un elastība.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *